%%tb-image-alt-text%%

Partneři

„Ještě není pozdě naši planetu zachránit, ale už je skoro pozdě. Věděla jsem, že je časové okno, ale teď už nevím jak je velké. Ale přece nesložím ruce do klína!“

– JANE GOODALL, BIOLOŽKA

Tisíckrát můžete trvdit, že vždycky jde jen o peníze a tísíckrát budu odpovídat, že pokud obchodní partneři nemají společný cíl (jiný, než zisk), nikam nedojdou. Při jednáních o možných partnerstvích vždycky vycházíme z toho, jestli máme i společný pohled na svět, zda nás spojuje něco víc.

Jsme pyšní, že se našimi partnery staly tyto společnosti:

Odpovědnost, bezpečnost, dlouhodobá kvalita. Značka Volvo je jedním z hlavních vývojářů automobilových bezpečnostních prvků a v jejích vozech najdete nejširší bezpečnostní výbavu na trhu ve standardní výbavě. Byla to švédská automobilka, kde světlo světa spatřila řada vynálezů a patentů, které dnes užívají všichni výrobci automobilů – s tříbodovým bezpečnostním pásem počínaje.
Hranice bezpečnosti posouvá Volvo stále dál. Již v jeho nejbližších plánech figuruje číslo 2020 jako rok, od něhož by ve voze této značky neměl zemřít ani jeden pasažér! Jejich podpora a spolupráce nám tedy umožňuje hned několik cest – natáčení mezi leadery světového vývoje v automotive a také pochopitelně bezpečnou a pohodlnou dopravu za natáčením i za přednáškami pro veřejnost. Předpokládáme, že s vozy nejnovější generace Volvo najezdíme až 120 000 kilometrů po celém světě.

A poslední novinka: společnost Volvo Cars byla v hodnocení společnosti Ethisphere označena za jednu z nejetičtějších firem světa!

Logistika dat je choulostivá záležitost nejen doma a v kancelářích. Jedna věc je sestavit techniku a štáb, které vydrží fungovat v tropech, stejně jako v poláru. Když ale utratíte statisíce za složité natáčení třeba mezi jihoamerickými indiány Waorani v Amazonii, na konci se vše smrskne do několika SD karet a terabajtů dat. Pokud by SD karty nebyly spolehlivé, pokud by harddisky vykazovaly chybovost hned po prvních nárazech během cesty, všechno by přišlo vniveč. ADATA se dlouhodobě specializují na odolné a spolehlivé datové nosiče. A díky našemu partnerství jsme se stali i určitou „zátěžovou zkušební laboratoří” jejich produktů.

Fotobatohy na techniku, která díky tomu cestuje s námi jako v peřince. Dlouhodobý vývoj a hluboká znalost filmové a fotografické branže nám umožňují postupovat s každým natáčením dál k cíli. V Amazonii jsme jejich dry zone batohy nechtěně podrobili totálnímu testu, když jsme s nimi byli nuceni plavat přímo v řece Cononako. Nejen že jsme tak prověřili, že jsou doopravdy vodotěsné, ale navíc pro Petra Juračku a Petra Horkého zafungovaly i jako nadlehčující plováky!

Společnost Norská móda je už řadu let partnerem Petra Horkého a jeho projektů. Do ČR dováží vysoce kvalitní vybavení pro pobyt v přírodě, cestování a expedice. Nabízelo se tedy celkem logicky, že podpoří i uvedení filmu natáčeném po celém světě za mnohdy dramatických podmínek.
norskamoda.cz se tak tedy stala partnerem reklamní kampaně podporující cestu sedmiletého projektu do českých kin.